Wednesday, July 22, 2009

~~diet~~

bile sebut pasal diet..mei sn ku nk cite kit..


@ skrg ni ku nga diet..huhuhu nk bina badan la kata kn..aku nyer target nk cecah 50kg before bulan 12 nie..hope ley lah tertunai impian aku 2....aku bersyukur sgt ader mmber yg bg support kat aku time ku diet ni...thanx frenz:) yati,yana and ili..diorang lah byk bantu ku dalam sesi menurun kn berat badan ini..walau pon kadang2 kesian tgk diaorg bile time offer makanan kt ku..tp ku wat x layan j pas2 bile ku bli makanan diorang yg kne abis kn..lagi2x yati 2 dia selalu jadi mgsa kne habis kn makanan..hehhehe...

@ pasni yana pon nk diet gak..chayok yana...kite diet sesame...nnt kite da cantik kite bole pakai baju yang cantik2x..:)

@ pape pon ku mmg ucap time kasih lah kt mmber ku ni and aku harap diaorg still ley bntu ku capai misi dan visi ku mencecah berat 50 kg...

No comments: