Thursday, May 27, 2010

.:cet aku di tipu:.

arini me n aziq kua lah berdating ops!!!
dia ajak pg beli fon baru..
me aper lagi on jer la..da bosan kn dk rumah...
sampai jer kat dataran kiteorg bergerak lah kt pameran hp teros dr kilang...
belek punya belek...
si haziq ni bekenan lah satu hp ni..sony ericsson aino...
wah canggih 2..>
nk di jadi kan cerita aku pon ternoda lah dgn pujuk rayu si aziq ni soh beli ngn dia..
coz buy 1 free 1..
so aku pon membeli lah..
terbang duit aku rm***
tp bile masok j kt dalam kereta kuda ku...
ku membelek2 hp baru ku..
me:aziq..knp tulisan ni macam pelik jer?
aziq:ar ha lah umi...macam pelik jer???
selepas seketika aku membelek...
me:aziq ni mcm bukan ori yer j..??kitew kn tipu ni..
aziq:arha lah umi...
me:jom tuka aku nk duit aku balik...
setelah itu...
aku pon pg kt pameran 2..n aku pon ckp aku x mo hp tu lagi..setelah aku n tauke 2 berbincang dia pon setuju dgn mengambil riba sebanyak 30 ingt..
aku pon ckp ambik lah jnji dapat duit aku yang bernilai rm***..
sumpah lepas ni aku nk beli hp betol2 kt kedai sony ericsson..:

No comments: