Friday, December 10, 2010

Saya Sgt Bosan Hari Ini....

alkisah yew bermula disini....
pg td me ikut my mom pg motivasi kt hotel impian dekat jasin..so pg2 g da kene kejut ngn ma even mlm tu tdo lewat..ape ag tepisat2 ar bangun coz mak ckp motivasi tu strt kol 8...punya la xcited me bgn n bersiap walau dalam hati malas gile nk pg..tp kesian kn ma yg tgh demam so terpaksa lah teman kn dia juga....smpai jew kt sana..dlm kol 8.45am bajet cm da lambat lah...kua jew dr lif tgk2 sume makcik2 tua...hhahahaha...kire sebaya dgn ma me lah...ape ag..muka me da strt berkerut ar..pas2 me bisik kt ma.......
me:ma malu lah....
ma:ish aper nak malu yew...ikut jew lah...
me:hurm yelah...
lepas tu me n my mom masok lah dewan..kire nk p dgr motivasi nie la...motivasi tu strt dlm kol 9..
5 minit terawal...
me:ma perut adik skit la..nk pi toilet..nk ut..ut...(x senonoh)
ma;pg lah ma nk dgr motivasi nie..
lepas 2 me pg lah toilet seorg dri even takut coz toilet tu SERAM...selepas itu me masok lah balik kt dalam dewan...10 minit kemudian....
me:mak ngntuk..adik nk tdo kejap...
ma:ish budak nie..soh dtg dgr motivasi dia ley lak nk tdo..mak bayar taw nie..
me:ngntuk nie mak..tdo kejap jew..(da mcm kerang busuk)
aku pon meneruskan impian nk tdo kt dewan tue...nk taw x bpe lama aku tdo???
aku sedar bile org tue da bg salam penutup..kire aku tdo 2 jam....!!!!aku bgn dgn muka x bersalah smbil wat muka tepisat2 kt ma aku...hahaha ape lagi ma pon bg lah jelingan tajam gile kt aku....aku pon wat lah senyum2 kambing....

adekah cerita aku ni ade kne mengena dgn title???

No comments: