Tuesday, April 3, 2012

Kenangan Terindah

seriously aku tak berapa banyak gamba time aku sekolah dulu..ye la time tu rasa diri serba masam + selekeh dan camera pon bole pecah law snap gamba aku..heheh( gile tragis)..tp untuk tak mengecewakan korang semua yang teruja nak tgk gamba busuk aku..so aku berjaya mendapatkan gamba nie dari kawan aku punya fb..hehehe=) sila jangan terbeliakan mata anda untuk mencari aku di mana...(sedar diri sangat gelap time nie)..sob T_T


lepas habis sekolah menengah aku sambung pengajiaan aku di Kolej Matrikulasi Johor...aku ambik sains fizik... even aku study kat sini 1 tahun jew..tp aku dapat banyak pengalaman dan kawan-kawan=)
time kat matrik mmg hidup aku dengan kawan2 aku jew la...yew la bole cakap 24jam aku dgn diaorg kan..i really miss that moment..bile kita akan bertemu lagi...

my classmate yang sangat i cinta...

oh pinkish gurl..i miss u all so much...

sila jangan cari aku kt mana!!!...terasa diri tanggelam di kelilingi para jelitawan..kecuali si teruna tu la...heheh=)

bila habis matrikulasi aku sambung dekat Universiti Tun Hussien Onn malaysia..dekat Batu Pahat Johor..aku ambik electrical engineering..4 tahun aku kat sini..dan sekarang adalah sem terakhir aku di sini..insyaAllah...
banyak saat-saat indah yang aku x dapat lupa kan..mungkin sampai aku tua and beranak cucu cicit..(gile berangan)

masa minggu orentasi...semangat membara time nie..hahahha

     
            oh sungguh suci muka aku and ida time nie..

berjalan bersama2..sangat indah ..=)

oh pandangan mata nayang sungguh mengoda...

lab yang memberi ketukan paku di kepala...hahhaha..sungguh menjadi memori terindah..

saat presentation yang mendebarkan pon sempat snap gamba taw...

oh my lady..later i will miss u so much...

sentiasa gembira bersama...

sekejap jew aku rase saat-saat terindah aku jadi seorang pelajar..even da dekat 17 tahun aku bergelar seorang pelajar.. T_T ini membuktikan aku da semakin tua...garis2 kedutan pun da nampak di wajah...{perlukan nak cakap ader kedutan kt wajah???}





No comments: