Sunday, February 27, 2011

"CONTEST BEAUTIFUL EYES BY TENNILICIOUS"


contest..contest..contest...
kali ini  contest untuk mata sape paling cantik???aku ngaku mata aku kurang menawan even da minun inersine berbotol2..
tp di sebab kan BFF aku da tag aku..so aku join lah contest nie...=) 

contest ni di anjurkan oleh "tennielicious" dan cik wanie..thanx to korang yang buat contest ni...sgt2 menarik..
so ni lah gambar mata aku yang paling bersinar..penat da selongkar lappy aku :P
Dari kerana mata, yang mempunyai kuasa
Oh aku tergoda, aku tergoda terkecewa

so member2 jom lah join this contest...

sila klik disini untuk keterangan lanjut yew kawan-kawan
=)


3 comments:

Raji and Yeen said...

err lawa mata
hohoho good luck ^^

the girang gumbira said...

huhu..thanks for tagging ya.. :)

Anonymous said...

hye .canteknyer mate . . jom join CONTEST I LOVE MY EYES dri cik ieja plak . . . join jgn xjoin !

http://iejalalola.blogspot.com/2011/04/contest-i-love-my-eyes-from-manis-blog.html