Sunday, February 27, 2011

Pau Gebu...Pau gebu....

salam...
happy sunday uollzzz....

hari ni mcm biasa la..law hari ahad memang aku akan masak kt rumah....pg2 da pg pasar..tp x ader lah pg sangat..kol 11 kot..law bakal bf taw sah2 kne reject...hahahhaha

lepas balik pasar aku teros lah sesi masak memasak...aku masak ikan goreng..syur kacang,sambal telur...tempe n tauhu goreng.....amboi makcik..ni makan k melantak!!!!!

and the special menu is...pau gebu...recipe by chef rambut gerbang...ni 1st time aku buat pau, selama ni beli jew pau kt tepi jalan...so aku mcm excited lebih lah nk belaja kan..hahahhaha






nie lah hasil yew pau gebu yang aku n yana buat....gebu x...?gebu kan mcm tuan yew juga..hahahhahah
=)

2 comments:

Raji and Yeen said...

hahaha pau lain pun gebu juga hape :P
eh wat sndri ker yg instant tuh eh?
cm sedap jer

umie said...

wat sendri taw...
penat menguli...
huhuu;)