Friday, February 18, 2011

hati ku berlagu..


ouch....knp ttb teringat kt dia....since semalam lagi...teringat kt dia....

pada si dia...
terima kasih selama ni da buat saya gembira...
terima kasih selama ni melayan kerenah saya..
terima kasih selama ni menjadi teman n pendengar yang setia...
terima kasih selama ini memenuhi segala kehendak saya..
dan yang paling saya nk berterima kasih sangat....
terima kasih..dan terima kasih..dan terima kasih...
kerana buat hati saya terluka....dan terus terluka...dan terus terluka...
dan terima kasih kerana tinggalkan saya tanpa sebab...
i really luv u more then myself but u do like this to me....!!!ouch....
so afterthis...
jgn ingt saya akan cri awk or terima awk semula...
even semua ni da lama berlalu....



ps: hidup saya lagi happy lepas awk tinggalkan saya..



3 comments:

haNIz said...

bile bercinta mmg hebat..
tetapi kekadang tanpa kita ketahui.. tanpa sebab die akan pergi..
kerna semua itu ketetapan..
mungkin ada yang lebih baek dari si dia..

:)

umie said...

mgkin....

umie said...

mgkin....