Tuesday, April 26, 2011

sabarku ada batasnye!!!!

salam perpaduan semua...


ttb mcm nk jadi skema kn???ni semua gara2 Lec yang paling aku sayang untuk semester nie...sape lagi kalau bukan Dr.M aka Dr.Y. what the exciting day...hahahah=) actually td ptg aku ader presentation project.this project is about to design antenna..so group aku dapat la tajuk rectangular slot antenna...hahhaha..da lah kne guna cst sofware..sory lah awal2 aku ckp mmg aku x taw...so td ptg aku kne lah present project aku nie..


cuak jgn ckp...bibir dr kale merah da jadi kelabu?? bile kua jew soalan dr mulut dia...per aku rase bingit gile lah time tue...n last sekali dia ckp..u need to redo your simulation part  and show to me on friday evening...ko gile???!! pagi aku ader exam..subject yang ko aja lak 2!!!ini lec mmg kasi student fail banyak kali wo~~


so abis jew presentation td..ketua group aku ajak kiteorg pg buat balik project ni kt Lab..so aku tros lah pg...dengan muka mcm "P***** Hantu" mmg penat gile...dari tghhari sampai kol 10.30 malam aku berbaju kurung menyiapkan project ni...!!!


aktiviti terlarang kami;
tiga budak comot sedang merelease tensen dengan menangkap gamba untuk dipertontonkan kepada anda semua yang kami sebenarya tersangat comot!!!








to Dr m: sila bisu kan mulut anda,pekakan telinga anda..dan butakan mata anda!!!

No comments: