Sunday, May 22, 2011

...aktiviti kurang sihat...

salam semua...
adui....lamanya x merapu kt blog kesayangan aku nie~~sorry lah uolls...i busy lah skrg nie...bnyak keje  nk buat..hehhehe...actually skrg ni aku wat job dgn akak sedara aku di cinta violet creation..kiteorg wat muffin tempahan org kawin dan juga tender dgn taming sari..huhuhu=)seronok woo..~~ari2 bau muffin yang sedang naik mengebu..bile penat buat muffin..aku pg main dgn si keisyah comel...huhu=)kire cuti aku ni terisi dgn membuat muffin dan melayan si comel tue je lah..hehehhehe~~~


ni lah muffin tempahan dari KL..dekat 1500 biji muffin aku dan akak sedara aku kne siap kan...



ni pulak si comel yg sibuk sama nk buat muffin...

ops...sebenarnya.tajuk entry aku kali ni bukan pasal benda yang aku cite kt atas tadi..heheh..tp adalah aktiviti aku pada hari ni...!!sejak aku cuti ni kan..aku yew aktiviti pemakanan sgtlah tidak sihat...bole cakap..hari2 makan berlemak...dengan makan kek tiap2 hari...per!!!gile la aku nie..tp mulai esok aku akan start berdiet kembali...hahhahahah!!!

ps:jom berdiet..hehehhe!!=)

No comments: