Monday, May 9, 2011

!!!gara-gara tak dapat jawab exam microp!!!

salam semua..

ush!!!stress aku..stress aku...td paper siyes aku x dapat nak jawab dgn betol..soalan macam lain sikit..sebab tu aku tak dapat jawab..muka memang da ketat time duk jawab tu..pandang kiri...eh..budak ni da buat banyak..pandang kanan..budak ni pon da buat banyak...!!aku????KOSONG!!!


balik dari exam..teros pg isi minyak kete...ramai lah pulak orang time2 mcm nie!!and apek depan aku ni..tersangat lah pandai...letak kete kat tmpat pam minyak..tp beli barang kt dalam..law kejap x per..ni lama!!so aku nk tuka la link lain...tup2 masa nk tuka tu!! tayar kete ke di divider..eeek...eeekk...berusaha mendapat kedudukan yang stabil kembali!!!and nak taw aper da jadi??



itu dia...tayar kete ku sompek!!!! wisau nie jgn esok kemek x ader angin sudah!!!!

No comments: