Friday, March 11, 2011

Aku Cuba jadi Yang Terbaik..=)

salam...


pernah tak korang rase diri korang selalu di sisir kan...???mcm 2 lah perasaan aku sekarang...bukan semalam..tp da  lama aku rase perasaan aku nie...


aku punya teman...rapat sangat..tp mungkin sebab rapat kot aku jadi macam nie...arghhhh!!yang sorang aku x taw aper masalah dia bermasam dengan aku since 3 week ago...??aku x taw aper punca masalah kiteorg dan dia pon x mo nak xplain aper2???


aku bukan nak terlepas cakap ker aper???tp aku garam taw!!!korang taw x perasaan aku mcm mn????sakit hati..semua lah...selama nie aku selalu pendam rase..aku x panah cakap kt korang????!!!arghhhhh!!!


tp korang fikir lah...!!knp aku rase mcm nie...???even kat clas if aku x duduk sebelah ko pon ko bole touching dengan aku....ni aper tah lagi bile korang tinggalkan aku...!!!


if aku terlepas cakap ker aper...sorry..!!faham2 jew lah bile org tgh mara dia punya ayat macam mane..korang pon taw aku x pandai nak control emosi da segala-galanya..tp if korang still x mau maafkan aku...aku terima dengan hati yang terbuka....



2 comments:

AYU JOE said...

sabar lahh awak .

ade hikmah disebaliknya .

be strong dear ! .:)

umie said...

cik yuyu...tq dear...
segala masalah sudah di selesai kan...
alhamdulillah...=)