Sunday, March 6, 2011

entah erk!!!!!

hye uloss...da lama raseyew x update my blog....so korang aper khabar???chat???hope sume sihat2 belaka yew semua...!!!

this week aku sudah bankrupt..duit dalam bank sudah mencecah angka 0...hahahha...boroskan aku???lallalal
ni sume gara2 kete ku yang comel...x aper umi..ni semua demi keselamatan semasa pemanduan..(ayat dari babu)

bak kate mak aku...if kite x ader duit pon..kite jgn tunjuk yang kite x ader duit....rezeki ader kt mana-mana jew...and jgn sentiasa mengeluh...ttp kekal kan senyuman semanis mungkin..and terus melalui hidup dari hari kehari dengan berbekalkan aper yang ader...

ops...bukan ni yang aku nak cakap kat sini...=)

korang..korang..korang...nk tnya nie...if  korang rase sakit hati..bengang..or menyampah dengan someone...korang buat aper????mesti ader yang tulis kt status..x kisah lah status kt mn kan....pada aku la kan,x perlu lah sampai nak tulis kat status mencarut bagai..kan lagi bagus korang ckp kat org yang korang bengang tu..cakap aper yang x puas hati...sbb law tulis kt status..bukan org yg ko bengang tu taw k x...tol x???

pada aku..dunia ni simple...if korang berkire dengan org lain..satu hari..org lain akan berkira dengan ko...setakat hal yang bole nk counting2 belakang umah..np nak bagi taw satu dunia??tol x???

opss...sori pada sape2 yang terasa...sj nak meluahkan isi hati yang terpendam!!!

No comments: