Tuesday, March 8, 2011

Penceraian..setiap 15 minit.....takutnya!!!

salam...

tajuk sudah agak menakutkan dan berat untuk di bincangkan...tp aku nak juga tulis pasal benda nie...
sape kat sini yang tak takut akan penceraian???semua org takut kn???
aku of coz lah 101% takut bile penceraian ini berlaku dalam hidup aku....

pada aku...bile aku da mau memulakan sesuatu hubungan yang suci...aku harap perhubungan itu sampai ke akhir hayat....sape mau kawin..cerai..kawin...cerai....sedey+takut kot....

tp if memang betol2 da x bole nak hidup bersama...dan dengan cara penceraian lebih memberi kebaikan dan manfaat kepada kedua2 pihak...di izinkan untuk bercerai...

aku teringat kata2 cikgu aku masa aku sekolah dulu..bayangkan lepas korang kawin baru korang taw pasangan korang tu ader sifat yang korang x suka....xkan nak bercerai..ye x???so pada aku..selepas kite melangkah ke alam perkahwinan..kita kene terima 100% semua yang berkaitan dengan pasangan hidup kita tue...

wah banyak giler aku membebel....sebenarnya aku tertarik dengan satu artikal yang berkaitan degan tajuk aku arini...so if korang nak baca pasal benda nie...sila lah pergi ke link ini....(klik di sini)

No comments: