Tuesday, March 15, 2011

Bila Kepala Mula Menunjukan ke Sengalan!!!

salam semua...
da lama rasenya aku x story mory kat sini.rindu taw nyah!!!...ngeh..ngeh..ngeh....
ape erk aku nak tulis hari nie......ce teka...ce teka....jeng..jeng..jeng..saja nak kasi suspen sikit kat korang semua...hahhahaha=)

sem nie lab aku hari selasa..so tadi aku buat lab electromagnetic applied(Fevret subject) lab kali nie kiteorg kne buat experiment pasal yagi huda...betol k ejaan nie???ala yang pasal antenna 2=)..so kali nie punya experiment kne buat dengan berhati2 dan mengambil kira langkah berjaga-jaga...=) untuk mengelakan radiation berlaku..

oleh kerana experiment kali nie agak pelik sikit..so aku and dak2 clas aku agak teruja dan telah menunjukan kasih sayang terhadap sahabat masing2...sebb  yew...hahha takut member kne radiation bile duk jengah2 kat dalam benda tue(jap g korang taw k aper benda 2)...




ni lah experiment yang kite org buat...

lec xplain kat depan korang duk snap2 gmba kt belakang yew!!!

woi...kne radiation kang!!!

dan selepas habis lab.........




1





2




3




4




5





6





7






8





9







hahaha!!!sesi mengemas lab sedang berlangsung...=)
law bakal mak mentua kite tengok ni..cnfrm nikah kan kite dengan anak dia as soon as possible=)

No comments: