Tuesday, March 22, 2011

Otak aku dah serabut...

malam semua.....

sorry korang da lama x post something  kt blog aku ni....yew k lama bukan baru 2 hari x post????tibai jew lah tambi=)

bile malam jew otak aku da mereng...knp erk???sbb aku ni mmg sedia mereng kot...yup!!aku mengaku aku mmg seorang budak cute yang mereng!!

x sangka kan sekejap jew da nak habis balaja tuk sem nie...kire tggl lagi 3 minggu untuk aku masok ke clas before aku diberikan cuti untuk aku enjoy!!! eh....silap silap...untuk aku study for final exam la...

sekarang ni adalah waktu kritikal aku..dengan banyak project yang aku x siapkan lagi..test jgn ckp mmg melambak!!!so otak aku mmg sgt mereng pada ketika ini...if korang ader nampak aku dalam keadaan selekeh+serabai+busuk+muka macam x mandi 10 hari..sila jangan tegur!!!ok fine x mengaku kawan yew..sob..sob..sob=(

ku tesangat lah serabut dengan major course aku yang x bole nk tuka
(mongek punya fakulti)so aper pon terjadi aku terpaksa ambik course yang aku mmg blur 100%..gile x aku????

ni semua gara2 kebodohan aku semasa mengisi borang pemohonan upu???knp lah dulu tgk course yang aku apply nie mcm senang...tp bile da blaja selama 3 thun..perrrrr bapak susah!!!nak menyesal pon da x guna cik umi oi???redha jew lah!!!!

aku pon x sangka mcm mn aku bole survive selama 3 tahun kat sini..sekejap jew kan???tp every sem bile da nk ujung 2 nyawa ikan..eh...silap lagi...ujung 2 semester otak aku mmg serabut..mcm wire yang berselerak aku rase isi kandungan otak aku nie..oke aku da mula nk mengarut...so better aku stop to write this...

oke la korang aku taw korang pon da ngntuk tahap dewa kan...see u tomorrow if aku x busy la...hahha(mcm org penting jew nk busy2 nie...)

nite semua...bubyew..

~~~salam~~

No comments: